بارکد و آر اف آی دی

آشنایی با سیستم های شناسایی خودکار

بارکد و آر اف آی دی

آشنایی با سیستم های شناسایی خودکار

طبقه بندی موضوعی


افزایش کارایی

استفاده از لیبل پرینتر پرتابل برای جلوگیری از حرکت مداوم کارکنان برای برداشتن لیبل می تواند سبب کاهش خستگی و افزایش کارایی کارکنان گردد. در حقیقت زمان عملیات مفید را افزایش خواهید داد و کارکنان شما مجبور نیستند کاری بیهوده را به طور مداوم و روتین انجام دهند.


تسهیل امور در انبار عبوری یا کراس داکینگ

امروز استراتژی انبار عبوری یا همان کراس داکینگ به شیوه ای رایج در انبار داری بدل شده است، چرا که سبب ذخیره زمان در عملیات دریافت و توزیع می گردد. زمانیکه کارکنان نقل و انتقال و دریافت یک محموله دریافت می نمایند. آن ها می توانند با یک موبایل کامپیوتر این اقلام را به راحتی به سیستم وارد نمایند و پس از ورود به سیستم کارکنان می توانند با یک موبایل پرینتر، به چاپ لیبل و تگ های RFID برای برچسب گذاری بپردازند.

 

به حداقل رساندن زمان تلف شده و خطا ها

زمانی که از حرکت مداوم و بیهوده کارکنان جلوگیری می کنید، در حقیقت از حرکتی که پتانسیل ایجاد حواس پرتی برای کارکنانتان دارد جلوگیری نموده اید. وقتی یک نیروی کار به طور مداوم برای چاپ لیبل و لیبل گذاری در حال حرکت بین قفسه ها و ایستگاه کاری است طبیعی است که دچار حواس پرتی شود و اشتباهاتی انجام دهد. و همینطور مطمئن باشید که در هر بار کارکنان شما مدتی را در این بین به کارهایی همچون صحبت با یکدیگر و ... می پردازند. و در این حالت احتمال زیادی وجود دارد که نیروی کار به اشتباه لیبل را بردارد، یا اطلاعات اشتباه برای چاپ لیبل وارد نماید و در نتیجه عملیات برچسب گذاری با خطا صورت خواهد گرفت.

 

ذخیره فضا

اگر در حال حاضر به سختی به دنبال فضایی برای تجهیزات خود می گردید و با کمبود فضا رو به رو هستید بنابراین موبایل پرینتر ها راهبردی هستند که باید به آن بیندیشید. لیبل پرینتر های پرتابل کوچک هستند و فضای کمی را اشغال می نمایند و اجازه می دهند در حالیکه حرکت می کنید، لیبل ها، رسیدها و ... را چاپ نمایید.

 

در نهایت باید گفت که موبایل پرینترها اجزایی مهم و ضروری در دنیای تجارت امروزی می باشند. موبایل پرینترها تنها به ذخیره زمان کمک نمی کنند بلکه سبب افزایش دقت در فرآیندها نیز می گردند. چاپگر لیبل پرتابل همواره کارکنان را همراهی می کند و اجازه می دهد اطلاعات لازم را در قالب بارکد چاپ و الصاق نمایند. این امر به طور چشمگیری زمان لیبل گذاری را کاهش و به طور همزمان دقت را افزایش می دهد و کارکنان در این زمان ذخیره شده می توانند بر امور مهمتری تمرکز نمایند. با دلایل و استدلال هایی که در این مقاله برایتان برشمردیم دیدید که چطور تنها با کاهش خستگی کارکنان می توان خسارات و هزینه ها را کاهش و در عوض بازدهی را افزایش داد.

 منبع : sepaco

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی